Monday, March 14, 2011

Doa Mustajab...

 Alhamdulillah akhirnya sampai gak aku blik Malaysia.sebenarnye aku x de idea nak tulis ni..saje je dah lame x update blog ...cume di sini aku nak cakap pasal doa..
   Selalunye bile aku sembahyang di masjid kat tempat aku...mesti tok imam die bce perlahan doa atau perkataan hujung je dengar...aku ni kat blakang cube la terai sehabis mungkin untuk faham ape yg dibace ...tpi mlgnye mmng x dpt...kekadang rase mcm nak bce doa sendiri je..bukan ape doa ni kite nak minta kepada Allah tpi klu diri kite sendiri x paham ape yg kite mintak x tahula ape nak dicakapkan..aku cume hrp sesiape yg jadi imam bacela doa kuat2x sikit...biar makmum bole dengar dan hayati....ni aku saje je tulis ...entahla akhir2x ni aku rase x tahu nak tulis ape dah..ok la tuje la nak kongsi x seberape pun...ayat pun mcm bersepah je ...wasalam..

1 comments:

Anonymous said...

hye...smbung gegar 1000 blogger...
salam perkenalan...sudi2 lh dtg blog nika..

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

Post a Comment