Friday, December 31, 2010

Salam Pertama...

Salam semua,sebenarnya sudah lama saya tidak menulis.Mungkin faktor SPM membuatkan saya sibuk sehingga x dapat update blog sendiri.Tapi x pe Insya-Allah selepas ini saya akan sentiasa menulis blog sbb saya rasa lepas ini saya free.Harap semua boleh menghayati mesej yang ingin dibawa terutamanya sahabat-sahabat saya,adik-adik saya dan yang mengenali diri saya.Walaupun ianya x seberapa namun nawaitunya tetap sama berkongsi ceritera,pengalaman dan sedikit ilmu buat tatapan semua.Mungkin ini langkah pertama saya untuk bergiat dalam bidang penulisan.Kerana apa saya menulis?????sebabnya ianya juga adalah cabang dakwah..Maka kita harus perjuangkan bersama.Demi Islam,demi agama kita yang tercinta.Ayuh muslimin dan muslimat!!!ISLAHKAN hati anda!!!!

0 comments:

Post a Comment